ELO-boostervärden

För att bli en framgångsrik ELO-booster finns det några huvudvärden som du måste kassera. Allmänheten kanske tror att om det finns en professionell mästare tier-spelare, det räcker för att han ska gälla för alla boosterföretag. Tja, det är tillräckligt för att ansöka och det finns en chans att han också kan få ett provjobb. Men chansen att han kommer att bli ett standardboosterval hos det företaget är väldigt låg. Det beror på att att spela bra i League of Legends inte betyder det du är en ELO-booster som kan bära spel och öka ett konto upp till en variation av nivåer och divisioner. Det fanns en annan bloggplats där jag berättade för dig om färdighet som en booster måste ha för att kunna arbeta som en ELO booster. Men just nu vill jag fokusera på något annat. Självklart spelet stil är en enorm faktor av det. Om vi ​​tänker på det, hur booster kan spela spelet är minst 50% av den kunskap som han måste ha i ordning att vara framgångsrik på ett ELO boost-företag. Den här artikeln handlar om resten 50% som det tar för att komma in i toppcirkeln av ELO-boosters. När du är en booster och du har ett aktivt jobb att slutföra, det finns en klient som du har att kommunicera med. Kommunikationsförmåga är avgörande för detta jobb. När du är i ett jobb med en klient du måste kunna lösa ett ganska stort antal situationer som kan uppstå när du förstärker och spelar League of Legends. På BoostRoyal klienten kommer först så ELO-booster måste uppfylla alla hans behov. När han blir uppmanad att sluta öka måste han sluta även om det förstör hans tidtabellen för den dagen eller kanske för hela hans vecka. ELO-boosters måste också vara det patient med sina klienter. Tålamod är viktigt eftersom många av användare på BoostRoyal är första kunder vilket gör dem misstroande i vissa fall eller obekväm. ELO-boosterens skyldighet att göra klienten bekväm och få dem att känna sig säkra medan någon annan är inloggad på sitt konto. Det här är bara möjligt om booster är bra med människor och har sunt förnuft. Många av de hårda kärnorna spelare saknar dessa attribut som gör att de inte kan delta i sådana typ av jobb. Sammanfattningsvis var det de fakta som kan vara konstiga när vi tänk på en ELO boost-tjänst för ett videospel men på en konkurrenskraftig marknad detta är måste-ha färdigheter som tjänsteleverantören måste erbjuda alla klient. Detta är bara möjligt om de anställda väljs av dessa krav och de kan arbeta utifrån företagets arbetsetik kräver av dem. Förutom vikten av kommunikationsförmågan hos var och en anställd, det finns andra viktiga faktorer som måste beaktas när det kommer att rekrytera nya ELO-boosters som jag kommer att skriva i en kommande blogg posta. Håll dig uppdaterad!