27 november 2019
ELO-boostervärden
För att bli en framgångsrik ELO-booster finns det några huvudvärden som du
måste kassera. Allmänheten kanske tror att om det finns en professionell mästare
tier-spelare, det räcker för att han ska gälla för alla boosterföretag. Tja, det
är tillräckligt för att ansöka och det finns en chans att han också kan få ett provjobb. Men
chansen att han kommer att bli ett standardboosterval hos det företaget är
väldigt låg. Det beror på att att spela bra i League of Legends inte betyder det
du är en ELO-booster som kan bära spel och öka ett konto upp till en variation
av nivåer och divisioner. Det fanns en annan bloggplats där jag berättade för dig om
färdighet som en booster måste ha för att kunna arbeta som en ELO
booster. Men just nu vill jag fokusera på något annat. Självklart
spelet stil är en enorm faktor av det. Om vi tänker på det, hur booster
kan spela spelet är minst 50% av den kunskap som han måste ha i ordning
att vara framgångsrik på ett ELO boost-företag. Den här artikeln handlar om resten
50% som det tar för att komma in i toppcirkeln av ELO-boosters. När du är en
booster och du har ett aktivt jobb att slutföra, det finns en klient som du har
att kommunicera med. Kommunikationsförmåga är avgörande för detta jobb. När du
är i ett jobb med en klient du måste kunna lösa ett ganska stort antal
situationer som kan uppstå när du förstärker och spelar League of Legends. På
BoostRoyal klienten kommer först så ELO-booster måste uppfylla alla
hans behov. När han blir uppmanad att sluta öka måste han sluta även om det förstör hans
tidtabellen för den dagen eller kanske för hela hans vecka. ELO-boosters måste också vara det
patient med sina klienter. Tålamod är viktigt eftersom många av användare på
BoostRoyal är första kunder vilket gör dem misstroande i vissa fall eller
obekväm. ELO-boosterens skyldighet att göra klienten bekväm och
få dem att känna sig säkra medan någon annan är inloggad på sitt konto. Det här är bara
möjligt om booster är bra med människor och har sunt förnuft. Många av de hårda kärnorna
spelare saknar dessa attribut som gör att de inte kan delta i sådana
typ av jobb. Sammanfattningsvis var det de fakta som kan vara konstiga när vi
tänk på en ELO boost-tjänst för ett videospel men på en konkurrenskraftig marknad
detta är måste-ha färdigheter som tjänsteleverantören måste erbjuda alla
klient. Detta är bara möjligt om de anställda väljs av dessa
krav och de kan arbeta utifrån företagets arbetsetik
kräver av dem. Förutom vikten av kommunikationsförmågan hos var och en
anställd, det finns andra viktiga faktorer som måste beaktas när det
kommer att rekrytera nya ELO-boosters som jag kommer att skriva i en kommande blogg
posta. Håll dig uppdaterad!